Wstępu słów kilka

Ponoć całkiem sporo osób nie lubi pożegnań. Ze mną jest nieco inaczej – o ile pożegnania tylko sporadycznie budzą we mnie większe emocje, o tyle powitania potrafią mi konkretnie napsuć krwi. Szczególnie, gdy, tak jak w tej chwili, nie mam tak naprawdę pojęcia, z kim się witam. Mało komfortowa sytuacja, przyznacie sami. Pozostanę więc przy krótkim

WITAJCIE!

i przejdę do konkretów. Z konkretami przeważnie idzie mi nieco lepiej, ale nie napalajcie się na zapas.

Ten blog poświęcony ma być przede wszystkim mojemu pisaniu. Zapraszam więc z całego serca do lektury tekstów zgromadzonych w dziale Czytelnia – znajdziecie tam całe mnóstwo opowiadań: trochę sf, trochę fantasy, wreszcie nieco grozy i sporo szeroko pojętej, nie poddającej się szufladkom fantastyki. Złaknionym bardziej osobistych informacji polecam notkę w dziale O mnie. Poza tym po prawej stronie czekają na Was linki do witryn o podobnej tematyce, strony autorskie innych pisarzy czy chociażby link do mojego profilu na portalu unreal-fantasy.pl, a – co za tym idzie – do zamieszczonych tam recenzji mojego autorstwa. W dziale Kontakt natomiast dowiecie się, jak wysłać mi pochwalnego maila albo nałożyć na mnie ekskomunikę.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam tutaj i będziecie często gościć na mojej stronie. Tymczasem życzę miłej lektury.

Do przeczytania wkrótce! 

Informacje o Marcin Rusnak

Wrocławianin, rocznik 1984. Miłośnik literatury fantastycznej, muzyki rockowej i dobrego kina. Pisarz, muzyk, tłumacz, nauczyciel angielskiego, mąż.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Różne i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Wstępu słów kilka

  1. Maciek pisze:

    Witam i zapewniam, że będę regularnie śledził Twoje tutejsze poczynania… Tak więc trzymaj poziom 😉 Pozdrawiam z sąsiedniego bloga!

Skomentuj

