„Trzy zapałki” w Nowej Fantastyce

Ze sporą dozą dumy i radości donoszę, że w sierpniowym numerze Nowej Fantastyki pojawiło się moje nowe opowiadanie pt. „Trzy zapałki”. Raczej mroczne i – mam nadzieję – nastrojowe, chwilami wręcz nieco gaimanowskie. Mnie się szalenie podoba, ale rozumiecie dobrze, że nie bardzo mogę w tym przypadku zdobyć się na obiektywizm. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu.

Gdyby jednak (jakimś cudem) okazało się, że specjalnie dla mnie kupicie najnowszy numer NF, po czym „Trzy zapałki” okażą się (patrz powyższa wzmianka o cudzie) totalnym nieporozumieniem, nie trwóżcie się i nie rwijcie włosów z głowy, bowiem ten konretny numer NF zawiera sporo innych dobroci: między innymi opowiadanie Teda Kosmatki (i wywiad z tymże), rozmowy z wybranymi nominowanymi do Zajdla czy tekst o Mrocznej Wieży Kinga (bardzo na czasie, zważywszy na zbliżającą się wielkimi krokami premierę filmu).

Podsumowując – miłej lektury. I jeszcze milszych wakacji (a przynajmniej ich dalszego ciągu).

Trzymajcie się, do rychłego przeczytania!

Informacje o Marcin Rusnak

Wrocławianin, rocznik 1984. Miłośnik literatury fantastycznej, muzyki rockowej i dobrego kina. Pisarz, muzyk, tłumacz, nauczyciel angielskiego, mąż.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fantastyka, Różne i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „„Trzy zapałki” w Nowej Fantastyce

  1. Kurcze, przeczytałam już całą publicystykę, a opowiadania czekają. Chyba mnie zmotywowałeś – dzisiaj zacznę część literacką od „Zapałek” i najwyżej zgłoszę zażalenie 😉

    • Marcin Rusnak pisze:

      O, ja dopiero dzisiaj dorwałem swój egzemplarz i nie zdążyłem przeczytać nawet wstępniaka, o całej reszcie nie wspominając. Jesteś do przodu 🙂
      W takim razie miłej lektury. I oby powodów do zażaleń nie było 🙂

Skomentuj

